ایزولاسیون استخر، ایزولاسیون استخر و عایق کاری – ایزولاسیون Insulation pool

ایزولاسیون استخر، ایزولاسیون استخر و عایق کاری – ایزولاسیون Insulation pool

ایزولاسیون در فرهنگ معین به معنای پوششی در بام برای جلوگیری از نفوذ آب ، عایق کاری ، عایق بندی ، بام پوش معنا شده است ، ایزولاسیون استخر نیز به معنای جلوگیری از نفوذ آب و عایق بندی آن معنا می شود ، ایزولاسیون استخر یعنی انجام فعالیتهای عمرانی بر روی استخر و استفاده از مواد و مصالح مناسب به گونه ای که پس از آبگیری استخر ، آب در آن باقی بماند و به اصطلاح ، استخر آب کم نکند .

ایزولاسیون استخر روشهای مختلفی دارد ، امروزه با توجه به رواج مواد جدید و تکنولوزی نانو ، استخرها با کیفیت خوبی ایزولاسیون شده و از هدر رفتن آب با توجه به کمبود آب و خشکسالی ، جلوگیری می شود.

ایزولاسیون استخر شامل انواع استخرهای احداثی مانند استخر شنا ، استخر پرورش ماهی ، استخر کشاورزی ، استخر ذخیره آب و موارد دیگر می گردد که با توجه به موقعیت جغرافیایی و مکانی استخر و کاربرد آن از روشها و مواد و مصالح مختلفی برای آب بندی استخر استفاده می شود.

در ایزولاسیون استخر علاوه بر بکارگیری روش های مناسب باید از محصولات و مواد و مصالح باکیفیت نیز استفاده شود تا در نهایت شاهد یک استخر ایزوله شده خوب و مناسب باشیم.

در زیرسازی استخر نیز باید سعی شود تا با هزینه کرد مناسب و مقرون بصرفه یک زیرساخت مناسب ایجاد نمود تا عملیات ایزولاسیون استخر به خوبی و درستی انجام شود ، در صورتی که زیرساخت استخر مناسب نبوده و ترک داشته و یا از استحکام کافی برخوردار نباشد ، کل کار به درستی انجام نمی شود و ایزولاسیون پس از مدتی دچار مشکل می شود.

عملیات ایزولاسیون استخر خود را به ما بسپارید

ما با تیم مجرب و کارآزموده در خدمت شما هستیم