آب بندی استخر

آب بندی استخر با توجه به نوع کاربری استخرها متفاوت است

آب بندی استخر باید با مواد مناسب آب بندی انجام شود.

آب بندی استخر با مواد مختلف مانند ژئوممبران ، سیلیس ، مواد نانو ، چسب آب بندی ، مایع آب بندی ، قیرگونی ، ایزوگام ، چسب بتن ، اندود کاری و مواد مصالح دیگر باید با توجه به نوع استخر و مناسب هر استخری انتخاب شود.

نکته مهم در آب بندی استخر این است که حتما از افراد متخصص برای آب بندی دعوت نماییم ، برخی از کارفرمایان به دلیل صرفه جویی در هزینه های مالی از افراد غیر متخصص و یا مواد و مصالح کیفیت پایین استفاده می نمایند که در نهایت پس از مدتی ، استخر دچار مشکل شده و از آب بندی خارج می شود و باعث هزینه های مالی بیشتر و ضرر و زیان می گردد.

آب بندی استخر خود را با روش مناسب و استفاده درست از مواد آب بندی انجام دهید.

آب بندی استخر با مواد نانو یکی از جدیدترین روش های آب بندی استخر است که دارای مزایا و معایب مختلفی می باشد.

آب بندی استخر با استفاده از روش قیرگونی و ایزوگام یکی از روش های سنتی آب بندی استخر می باشد که امروزه به عنوان مکمل آب بندی با روش های نوین از آن استفاده می شود.

آب بندی استخرهای سیمانی معمولا با استفاده از روش های مختلف انجام می شود ، سیمان فرآورده ای است شیمیایی که دارای خاصیت چسبندگی است و در تماس با آب سفت و سخت می گردد ، سیمان در برابر آب و رطوبت از دوام بسیار بالا و خوبی برخوردار است.سیمان در بتن استخر نقش چسباننده دانه های سنگ را داراست.سیمان از پختن برخی از ترکیبات طبیعی یا مصنوعی مانند کربنات کلسیم ، آلومین و سیلیس بدست می آید. برای آب بندی استخرهای سیمانی باید از مواد مناسب و روش مناسب آب بندی استفاده شود.

یکی از مراحل مهم در آب بندی استخر در زمان ساخت استخر و قبل از آرماتور بندی و بتن ریزی آن باید انجام شود ، این نکته مهم را همواره به خاطر داشته باشید که آب بندی استخر فقط استفاده از مواد و متریال نیست بلکه قبل از آرماتور بندی باید زیرسازی به خوبی انجام شود تا در آینده و پس از بتن ریزی کف و دیواره ها ، دیواره و کف استخر ترک نخورد و باعث ضرر و زیان مالی نشود.

جهت آب بندی استخر خود با ما تماس بگیرید.