آب بندی استخر شنا با مواد نانو – چسب آب بندی

آب بندی استخر شنا با مواد نانو – چسب آب بندی

آب بندی استخر شنا یکی از مهم ترین مراحل ساخت استخر است که باید مورد توجه قرار گیرد.

جهت آب بندی استخر با مواد نانو با ما تماس بگیرید.

این مجموعه با تلفیق روش های سنتی و کارآمد با روش های نوین و جدید آب بندی که یکی از آنها آب بندی استخر با مواد نانو می باشد در خدمت مشتریان محترم می باشد.

چسب آب بندی به مایعی سفید رنگ گفته می شود که در آب بندی استخر به کار می رود. این چسب را روی سطح سیمان ، بتن ، گچ ، سنگ ، چوب و برخی از مصالح ساختمانی دیگر به کار می برند. این چسب در ابتدا به رنگ شیری یا سفید بوده و پس از آنکه آن را با پیستوله یا قلم یا برس بر روی سطح مورد نظر می زنند ، بیرنگ شده و سطح را آب بند مینماید.

در این قسمت برای علاقمندان به شنا یکی از روش های هواگیری یا نفس گیری را آموزش می دهیم.

یکی از قسمت‌های مهم شنای کرال سینه ، نفس گیری یا هواگیری است و این مرحله همان تخلیه هوای ذخیره شده شش‌ها در آب است. خالی کردن هوا در آب می‌تواند هم از طریق بینی و هم از راه دهان باشد. مهم نیست که کارآموز از کدام سمت یا جهت (راست یا چپ) نفس گیری کند، بلکه مهم این است که عمل هواگیری یک طرفه صورت گیرد عمل دم خیلی سریع انجام می‌شود و اگر عمل بازدم کمی طولانی تر باشد اشکالی نخواهد داشت.
سر به اندازه‌ای می‌چرخد تا دیگر آبی پیرامون دهان نباشد و شناگر از خلا طبیعی ایجاد شده توسط موج کمانی شکل سود جسته و پایینتر از سطح معمولی‌آب نفس‌گیری می‌کند.

برگرفته از ویکی پدیا