آب بندی استخر با مواد نانو – آببندی استخر با مواد مایع آب بندی نانو و چسب آب بندی

آب بندی استخر با مواد نانو – آببندی استخر با مواد مایع آب بندی نانو و چسب آب بندی

ایران پانزدهمین کشور دنیا در تولید علم در زمینه فناوری نانو و رتبه اول بلامنازع در منطقه و کشورهای اسلامی است.

اولین جرقه‌های توجه خاص کشورها و دولت‌ها به فناوری نانو در جهان حدود سال 1379 شمسی زده می‌شود. تا قبل از این فقط در برخی مراکز تحقیقاتی و دانشگاهی، آن هم به صورت پراکنده، تحقیقات در زمینه فناوری نانو انجام می‌شد.
آرام آرام با شناخته شدن اهمیت و بزرگی این فناوری و نقشی که درآینده‌ی فنی و اقتصادی دنیا دارد، کشورهای بزرگ و پیشرفته برای بهره‌گیری از فرصت این فناوری برای بیشتر کردن فاصله خود با دنیا ، وارد میدان مسابقه می‌شوند. هرچند موج‌های علمی و فنی معمولاً با یک فاصله زمانی چند ده ساله به ایران می‌رسد ، اما فناوری نانو در ایران،  مسیری غیر از دیگر فناوری‌ها را در پیش می‌گیرد.

امروزه فناوری و مواد نانو سهم بسزایی در آب بندی عایق کاری و ایزولاسیون پیدا کرده اند ، استفاده از مواد نانو و تکنولوژی نانو یا نانو تکنولوژی در آب بندی استخر بسیار رایج شده است و روز به روز گسترده تر می شود.

آب بندی استخر با مواد نانو با توجه به پیشرفت و گسترش فناوری نانو در ایران بسیار کاربرد پیدا کرده است.

این مجموعه با داشتن مهارت های لازم در زمینه نانو تکنولوژی و بهره گیری از افراد باتجربه و متخصص در این زمینه و همچنین استفاده موثر از مواد نانو و چسب آب بندی با کیفیت  در زمینه صنعت ایزولاسیون عایق کاری و آب بندی استخر و تمامی سازه ها آماده همکاری با شما متقاضیان محترم می باشد.

منابع :  سایت WWW.NANO.IR  و سایت ویکی پدیا https://fa.wikipedia.org