آب بندی استخر با مواد نانو – آببندی استخر با مواد مایع آب بندی نانو

آب بندی استخر با مواد نانو – آببندی استخر با مواد مایع آب بندی نانو

آب بندی استخر با مواد نانو برای مثال مایع سفید رنگ آب بندی یکی از روش های جدید در صنعت آب بندی می باشد که بسیار مورد توجه قرار گرفته است ، فناوری و مواد نانو به تازگی در صنایع گوناگون جای خود را باز کرده و بسیار کاربردی شده است. مواد مایع نانو و سفید رنگ را با پیستوله و یا  قلم و برس روی سطح سیمان و استخر می مالند که پس از استفاده بی رنگ شده و سطح را آب بندی می کند.

آب بندی استخر با مواد نانو با روش های سنتی و قدیمی متفاوت می باشد ، هرچند در استفاده از مواد نانو در صنعت آب بندی بحث های گوناگونی مطرح می شود ، اما با توجه به تبلیغات بسیاری که در این رابطه انجام شده است ، امروزه در آب بندی استخر و برخی سازه های دیگر سیمانی و بتنی از این روش استفاده فراوانی می گردد.

با توجه به نو بودن مواد نانو ،  مواد نانو و فناوری نانو، هر سال کاربردهای جدیدی در صنایع مختلف پیدا می کند. در مورد کاربردهای نانوتکنولوژی در صنعت ساختمان به طور خلاصه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد :

بهبود خواص سیمان و بتن ، بهبود خواص مکانیکی ، افزایش کیفیت سیمان و بتن ، جلوگیری از نفوذ عوامل مخرب خارجی به داخل بتن ، نانو پوشش‌ها ، ایجاد پوشش عایق مناسب اعم از عایق صوتی ، عایق رطوبت و عایق حرارت ، عدم نفوذ عوامل خوردگی ، افزایش مقاومت در برابر ، انتقال حرارت ، افزایش مقاومت در برابر خوردگی، سایش و پوسیدگی ، خاصیت خود تمیز شوندگی سطوح ، رنگ‌های تصفیه کننده هوا ، نانو ضد آب کننده‌ها  ، نانو شیشه‌ها  ، شیشه‌های خود تمیز شونده ، شیشه‌های محافظ در برابر آتش ، شیشه‌های کنترل کننده انرژی ، نانو آسفالت‌ها ، نانوکامپوزیت‌ها ، تصفیه کننده‌های آب و فاضلاب .

این مجموعه آمادگی دارد در زمینه های زیر به متقاضیان خدمات ارائه نماید :

آب بندی استخر

آب بندی استخر مخزن آب و سپتیک

هرگونه آب بندی با مواد نانو

آببندی استخر با مواد نانو

آببندی استخر شنا با مواد نانو

آب بندی استخر کشاورزی با مواد مایع آب بندی و مایع نانو

آب بندی هرگونه سازه و استخر بتنی ، بلوکی و سیمانی با مواد نانو

آب بندی استخر تفریحی با مواد نانو

با ما تماس بگیرید

با نگاهی به ویکی پدیا و سایت باشگاه خبرنگاران جوان