آب بندی استخر – آببندی انواع استخر

آب بندی استخر – آببندی انواع استخر

انواع استخرها عبارتند از استخر شنای تفریحی، استخر شنای حرفه ای و استخر شنای مسابقات و همچنین استخرهای شنای چند منظوره که هرکدام از این استخرها باید به درستی و با دقت خاص آب بندی شوند زیرا درصورت عدم آب بندی درست، نه تنها شاهد صرفه جویی و کاهش هزینه های مربوط به نگهداری آب نخواهیم بود بلکه نشت آب از استخرها ممکن است گاه صدمات و مخاطرات جبران ناپذیری را برای مالکان و حتی مردم عادی پیش آورد. از اینرو بهتر است قبل از شروع به کار و بهره برداری از هرنوع استخری، به آب بندی دقیق و مناسب آن توجه خاص نمود تا در ادامه بتوان با خیال راحت از استخرها استفاده کرد و نگران نشت، کاهش و یا هدر رفتن آب نبود. 

آب بندی استخرها معمولا با روش های مختلفی انجام می شود و پس از آب بندی ، استخر به مرحله بهره برداری می رسد ، در مرحله بهره برداری استخر ، هرکدام از استخرها را با روش خاص پر از آب و نگهداری می نمایند برای مثال در استخرهای تفریحی و شنا برای کنترل مقدار باکتریها، به آب استخرها معمولاً کلر افزوده می‌شود.

یادگیرندگان شنا تمرین‌های خود را اغلب در استخرهای کم عمق شروع می‌کنند. آن‌ها ابتدا شناور ماندن روی آب و سپس حرکت‌های پا را می‌آموزند و در پایان حرکت‌های دست را نیز یاد خواهند گرفت. برای شنا کردن آسان و روان، شناگران در مفاصل اصلیشان به انعطاف‌پذیری مطلوبی نیاز دارند. شناگران تازه کار باید چگونگی حرکت‌های هماهنگ دست با نفس کشیدن را تمرین کنند. شناگران معمولاً یک یا چند شنا می‌آموزند.

برای شنا کردن و لذت بردن از این ورزش مفرح باید استخری مناسب با آب بندی دقیق ساخته شود ، این مجموعه آمادگی خویش را برای آب بندی و ایزولاسیون انواع استخرهای خانگی و صنعتی و کشاورزی اعلام می نماید.

جهت آب بندی استخر با ما تماس بگیرید