آب بندی عایق کاری و ایزولاسیون چاله آسانسور – آببندی چاله آسانسور

آب بندی عایق کاری و ایزولاسیون چاله آسانسور – آببندی چاله آسانسور

آب بندی عایق کاری و ایزولاسیون چاله آسانسور  کلماتی هستند که امروزه کاربرد فراوانی پیدا کرده است ، به ویژه اینکه در سالهای اخیر ساخت و سازهای جدید در مناطق شمالی تهران و در کوهپایه ها بیشتر شده و همین امر باعث شده که آب باران و برف که از کوه ها سرازیر می شود و در زمین نفوذ می کند از طریق آبهای زیرزمینی وارد چاله آسانسور شده و مشکلاتی برای ساکنان آپارتمانها و ساختمان های مسکونی و تجاری ایجاد نماید.

همچنین در برخی مناطق تهران نیز از گذشته های دور قنات وجود داشته و سطح آبهای زیرزمینی بالا بوده است که در حال حاضر این آبها به چاله های آسانسور نفوذ می کند و آنها را دچار مشکل می نماید.

آببندی عایق کاری و ایزولاسیون چاله آسانسور یکی از شغل های جدیدی است که با روش های نوین و مواد مخصوصی انجام می شود ، آببندی چاله آسانسور باید توسط افراد متخصص و کارآزموده انجام شود ، از آنجا که آب بندی چاله آسانسور کار دشواری است،  لذا افراد کمی هستند که می توانند این کار را به خوبی انجام دهند و باید از مواد مختلفی نیز برای این کار استفاده شود که هر یک از این مواد کاربردی خاص داشته و در شرایطی ویژه استفاده می شوند.

این مجموعه با داشتن تیمی متخصص و متعهد ، آماده ارائه هرگونه خدمات در زمینه آببندی چاله آسانسور و عایق کاری و ایزولاسیون سازه های مختلف می باشد.

برخی از  خدماتی که این مجموعه به متقاضیان ارائه می دهد عبارتند از :

آب بندی  عایق کاری چاله آسانسور

آب بندی مخازن بتنی

آب بندی روف گاردن

آب بندی پشت بام

آب بندی مخازن سپتیک  ( مخازن فاضلاب و مخازن آب شرب )

برای اطلاعات بیشتر و مطالب بیشتر در زمینه آب بندی ایزولاسیون و عایق کاری چاله آسانسور به لینک http://www.manasakht.com/ArticleGroup  مراجعه نمایید.