ایزولاسیون چاله آسانسور – آببندی و ایزولاسیون چاه آسانسور Insolation pit lifts

ایزولاسیون چاله آسانسور – آببندی و ایزولاسیون چاه آسانسور   Insolation pit lifts

ایزولاسیون چاله آسانسور را  می توان یکی از عواملی دانست که در نگهداری و حفظ تاسیسات الکترونیکی و مکانیکی آسانسور  تاثیر مفیدی دارد .

ایزولاسیون و آب بندی چاله آسانسور شامل ایزولاسیون دیواره  بتنی چاله آسانسور و ایزولاسیون کف چاله آسانسوراز نکات مهمی است که اداره استاندارد نیز بر  آن تاکید داشته و هنگام بازدید از آسانسور به ایزولاسیون بودن و آب بند بودن چاله آسانسور دقت می نمایند.

ایزولاسیون چاله آسانسور با روش های مختلفی انجام می شود.

بهترین زمان ایزولاسیون چاله آسانسور زمانی است که چاله آسانسور در حال شکل گیری و بتن ریزی است ، برخی نکات و موارد باید در زمان بتن ریزی رعایت شود، اما ایزولاسیون نهایی پس از اتمام کار و در زمان راه اندازی آسانسور صورت می گیرد.

برخی از چاله آسانسور ها پس از مدتی از زمان ساخت و یا در همان زمان ساخت نشت آب دارند ، یعنی از کف و دیواره چاله آسانسور آب نشت کرده و در کف چاله آسانسور جمع می شود.

ایزولاسیون چاله آسانسور پس از احداث و راه اندازی چاله آسانسور نیز صورت می گیرد.

پس از احداث چاله آسانسور در صورتی که آسانسور از ایزولاسیون و آببندی خوبی برخوردار نباشد ، ممکن است در کارکرد آسانسور اختلال ایجاد نموده و خطراتی را  به دنبال داشته باشد.

در صورتی که چاه آسانسور شما نشتی آب دارد ، باید بلافاصله نسبت به آببندی و ایزولاسیون آن اقدام نمایید.

کارشناسان این مجموعه آماده بازدید و ارائه خدمات در زمینه آببندی و ایزولاسیون چاه و چاله آسانسور شما می باشند .

چاه آسانسور یا همان چاله آسانسور معمولا در پایین ترین  نقطه ساختمان قرار دارد و حتی در مواردی از سطح پی ساختمان نیز  پایین تر می باشد.

به خاطر داشته باشید در هنگامی که دیواره بتنی چاله آسانسور را می سازید و افزودنی های مجاز در بتن استفاده نمایید تا هم به استحکام چاه آسانسور کمک نماید و هم به آببندی و ایزولاسیون چاله آسانسور کمک کند.

برای انجام آببندی و ایزولاسیون چاله آسانسور ، چاه آسانسور و پروژه های مشابه با ما تماس بگیرید.

این مجموعه آمادگی دارد در زمینه های زیر به متقاضیان خدمات مناسب ارائه نماید.

ایزولاسیون چاله آسانسور

آببندی دیواره چاه آسانسور

آببندی و ایزولاسیون کف چاله آسانسور

ایزولاسیون و عایق کاری سطوح سیمانی و بتنی

ایزولاسیون مخازن آب

به طور کلی این مجموعه در همه زمینه های ایزولاسیون و آببندی و عایق کاری آماده ارائه خدمات به شما مشتریان گرامی می باشد.

ما سعی می نماییم در زمینه ایزولاسیون چاله آسانسور و آببندی و عایق کاری مخازن بتنی و سیمانی و سطوح دیگر ، از مواد و متریال باکیفیت و مناسبی که در بازار ایران موجود است استفاده نماییم و کیفیت کار خود را بالا ببریم.