ایزولاسیون استخر Insulation pool و ترمیم و عایق کاری استخر – ایزولاسیون استخر Insulation pool

ایزولاسیون استخر pool Insulation  و یا عایق کاری استخر یکی از فعالیتهای عمرانی محسوب می شود که برای جلوگیری از هدر رفت آب استخر انجام می شود. ایزولاسیون استخر و  یا عایق کاری استخر  از مواردی است که در مناطق مختلف با روش های مختلف انجام می شود. ایزولاسیون استخر در برخی از روستاها و نواحی ایران هنوز به صورت سنتی انجام می شود و مصالح و مواد طبیعی در آن به کار می رود ، شاید در گذشته از موادی مانند زرده تخم مرغ برای ایزولاسیون استخر استفاده می شد ولی در حال حاضر مواد جدید و مصالح دیگری در ایزولاسیون استخر استفاده می شود که با فرمولاسیون جدید و اغلب به صورت تکنولوژی نانو ساخته می شوند.

ایزولاسیون استخر یا عایق کاری استخر با مواد نانو یا نانو تکنولوژی از روش های جدید و موفق در ایزولاسیون استخر محسوب می شوند.  این مواد که چندسالی است در کشور عرضه می شود و بر روی استخر برای ایزولاسیون کاربرد دارد ، از چندین ماده مختلف تشکیل شده است که چسبندگی کافی برای پوشش سطح استخر را دارا می باشند ، مواد نانو عایق کاری و ایزولاسیون استخر روی سطح استخر را می پوشاند و برخی از این مواد داخل منافذ سیمان و بتن نیز نفوذ کرده و کل سطح استخر را عایق بندی می کند.

ایزولاسیون استخر با روش های دیگری نیز انجام می شود که با توجه به موقعیت استخر و نیز نوع کاربری آن که می تواند استخر شنا ، استخر پرورش ماهی ، استخر کشاورزی ، استخر ذخیره آب آشامیدنی ، استخر صنعتی و استخرهای دیگر باشد ، از روش مناسب استفاده می شود.

در آب بندی و ایزولاسیون استخر باید از مواد باکیفیت و نیروی متخصص استفاده شود و قبل از آب بندی و ایزولاسیون و عایق کاری استخر باید از استحکام سازه ای و مقاومت کف و دیواره استخر اطمینان لازم صورت گیرد.

یکی از مواردی که ممکن است پس از آب بندی و ایزولاسیون استخر ، موجب مشکلات مختلف شده و استخر را از  عایق خارج کند ، سست بودن دیوار و کف استخر و مقاوم نبودن سازه آن است که باعث ترک خوردن و یا نشست سازه ای شده و استخر را از آب بندی خارج می نماید.

این مجموعه آماده ارائه خدمات زیر به متقاضیان محترم می باشد.

ایزولاسیون استخر   pool Insulation

ترمیم استخر – مرمت و بازسازی استخر و عایق کاری

آب بندی و ایزولاسیون استخر پرورش ماهی و عایق کاری هرگونه استخر سیمانی و بتنی

آب بندی و ایزولاسیون استخر شنا با مواد نانو Nano

عایق کاری و ایزولاسیون استخر کشاورزی

آب بندی و عایق کاری هرگونه سازه بتنی و سیمانی

ایزولاسیون و آب بندی روف گاردن

ایزولاسیون و عایق کاری پشت بام

ایزولاسیون و آب بندی سطوح سیمان ، بتن ، چوب ، گچ ، سنگ و غیره

ایزولاسیون نمای ساختمان

ایزولاسیون و عایق کاری و بندکشی کاشی و موزاییک

بندکشی کف و دیوار حمام ، سرویس بهداشتی ، حیاط ، تراس و بالکن و غیره

ایزولاسیون و آببندی سونا و جکوزی

به طور کلی عایق کاری ، ایزولاسیون و آب بندی هرگونه سازه آبی و سازه هایی که در برابر باران و نشت منفی و مثبت آب قرار دارند.